fbpx

Eğitmenlerimiz

Arkki eğitmeninin birincil görevi, öğrencilere özenle tasarlanmış öğrenme süreçlerinde rehberlik etmektir. Kolaylaştırıcı rolü üstlenen eğitmen, öğrencilere bireysel öğrenme yolculuklarında eşlik eder, araştırma becerilerini geliştirmeleri için destek olur. Aynı zamanda soru sorma ve tartışma yoluyla çocukları eleştirel düşünmeye yönlendirir. 

Çocuklar deney yapmak ve deneyler sırasında yeni şeyler keşfetmek için kendilerini güvende hissettikleri bir ortama ihtiyaç duyarlar. Arkki eğitmeni, çocukların ihtiyaç duyduğu sıcak ve güvenli atmosferi yaratmak konusunda önemli bir role sahiptir.

“Öğrenmek yaşamın bir yolu ve dünya bizim öğretmenimiz. Fenomen temelli eğitim, öğrenmeyi içinde yaşadığımız dünya ile birleştirir. Bir öğretmen olarak en büyük ödülüm, bilgiyi eylem halinde gördüğüm zamandır.” Teresa Winter, – Mimar & Eğitmen, Arkki International İçerik Geliştirme

Arkki Türkiye olarak farklı tasarım disiplinlerinden mezun 14 eğitmenimiz ile İstanbul merkezli çalışmalarımıza başladık.

 

Aygül Çınar Sevim, Koordinatör

Kadir Has Üniversitesi – Mimarlık ve Kent Çalışmaları Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

Bahçeşehir Üniversitesi – Mimarlık

 

Benim için oyun, sosyalleşmektir. Yani, her canlının en temel ihtiyaçlarındandır.

Burçin Fatma Tunç, Eğitmen

Mimar Sinan GSÜ – İç Mimarlık Doktora Programı (devam ediyor)

İstanbul Teknik Üniversitesi – Mimari Tasarım Yüksek Lisans Programı

Mimar Sinan GSÜ – Mimarlık

Benim için oyun, hayal kurmaktır. Yani, kurduğum hayalleri sahneye koymaktır.

Büşra Hamzaoğlu, Eğitmen

İstanbul Bilgi Üniversitesi – Mimarlık Tarihi, Teorisi ve Eleştirisi Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

İstanbul Bilgi Üniversitesi – İç Mimarlık

Benim için oyun, evrenseldir. Yani, hayatı anlamlandırma yöntemidir.

Deniz Öcal, Eğitmen

Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim – Tarım Teknolojileri (devam ediyor)

Mimar Sinan GSÜ – Grafik

 

 

 

Benim için oyun, eğlencedir. Yani, eğlenerek öğrenmek ve gelişmektir.

Ece Şengül, Eğitmen

Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim – Fotoğrafçılık ve Kameramanlık (devam ediyor)

Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim – Kültürel Miras ve Turizm 

İstanbul Teknik Üniversitesi – Peyzaj Mimarlığı

Benim için oyun, sonsuz maceradır. Yani, evrenin ve zihnin rengarenk köşelerini keşfetmeye yardımcı olan bir rehberdir.

Gizem Dündar, Eğitmen

İstanbul Teknik Üniversitesi – Endüstriyel Tasarım

 

 

 

 

Benim için oyun, öğrenmektir. Yani, dünyayı ve kendimizi keşfettiğimiz öğrenme yöntemidir.

Gülnihal Barbarosoğlu, Eğitmen

Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi – Mimarlık Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

Yeditepe Üniversitesi – Mimarlık

 

Benim için oyun, kendini keşfetmektir. Yani, hayal gücünün derinliklerindekini hikaye etmektir.

Günizi Demir, Eğitmen

Marmara Üniversitesi – Tekstil ve Moda Tasarımı

 

 

 

Benim için oyun, tasarlamaktır. Yani, dünyaya başka pencerelerden bakmaktır.

Hatice Kübra Baştuğ, Eğitmen

Marmara Üniversitesi – Yerel Yönetimler ve Kent Politikaları Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü – Şehir ve Bölge Planlama

Benim için oyun, hediyedir. Yani, zamanın hazzına uyum sağlamak ve keyfini çıkarmaktır.

Hilye Melis Erdoğan, Eğitmen

İstanbul Kültür Üniversitesi – Mimarlık

 

 

Benim için oyun, çocukluğumdur. Yani, başlangıcı olan ama sonu gelmeyen, sonsuz bir çocukluğu temsil eder.

Lara Divriş, Eğitmen

İstanbul Teknik Üniversitesi – Endüstri Ürünleri Tasarımı Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

İstanbul Bilgi Üniversitesi – Endüstri Ürünleri Tasarımı

Benim için oyun, hayatı deneyimlemektir. Yani, en ufak anımın bile keyifli geçmesini sağlayan bir içgüdüdür.

Melike Yılmaz, Eğitmen

Yıldız Teknik Üniversitesi – Bina Bilgisi Doktora Programı (devam ediyor)

Anadolu Üniversitesi – Mimarlık
Benim için oyun, fark etmektir. Yani, iç dünyamızı gerçek dünyaya sınırsızca taşıyan en önemli araçtır.

Mine Yesiralioğlu, Eğitmen

İstanbul Teknik Üniversitesi – Mimarlık Tarihi Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü – Mimarlık

 
 
Benim için oyun, özgürleşmektir. Yani, hayal gücüyle zaman ve mekânın sınırsızlığını yaratmaktır.

Riym Güler, Eğitmen

Yeditepe Üniversitesi – Mimarlık Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

Maltepe Üniversitesi – Mimarlık

 

 

Benim için oyun, hayat öğretisidir. Yani, hayatın her aşamasında vardır ve öğrenmek için araçtır.

Sevgi Özalp, Eğitmen

İstanbul Teknik Üniversitesi – Endüstri Ürünleri Tasarımı Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

İstanbul Üniversitesi – Çocuk Gelişimi (devam ediyor)

İstanbul Teknik Üniversitesi – Endüstri Ürünleri Tasarımı

Benim için oyun, sınırsızlıktır. Yani, her şeyi en baştan tasarlamanın en sınırsız yoludur.