fbpx

Eğitmenlerimiz

Arkki eğitmeninin birincil görevi, öğrencilere özenle tasarlanmış öğrenme süreçlerinde rehberlik etmektir. Kolaylaştırıcı rolü üstlenen eğitmen, öğrencilere bireysel öğrenme yolculuklarında eşlik eder, araştırma becerilerini geliştirmeleri için destek olur. Aynı zamanda soru sorma ve tartışma yoluyla çocukları eleştirel düşünmeye yönlendirir. 

Çocuklar deney yapmak ve deneyler sırasında yeni şeyler keşfetmek için kendilerini güvende hissettikleri bir ortama ihtiyaç duyarlar. Arkki eğitmeni, çocukların ihtiyaç duyduğu sıcak ve güvenli atmosferi yaratmak konusunda önemli bir role sahiptir.

“Öğrenmek yaşamın bir yolu ve dünya bizim öğretmenimiz. Fenomen temelli eğitim, öğrenmeyi içinde yaşadığımız dünya ile birleştirir. Bir öğretmen olarak en büyük ödülüm, bilgiyi eylem halinde gördüğüm zamandır.” Teresa Winter, – Mimar & Eğitmen, Arkki International İçerik Geliştirme

Arkki Türkiye olarak farklı tasarım disiplinlerinden mezun 17 eğitmenimiz ile İstanbul merkezli çalışmalarımıza başladık.

 

Aygül Çınar Sevim, Koordinatör

Bahçeşehir Üniversitesi – Mimarlık

 

 

 

Benim için oyun, sosyalleşmektir. Yani, her canlının en temel ihtiyaçlarındandır.

Bengisu Köse, Eğitmen

Sabancı Üniversitesi – Görsel İletişim Tasarımı Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

İstanbul Bilgi Üniversitesi – Endüstriyel Tasarım

Benim için oyun, olasılıktır. Yani, her bir oyun yeni keşiflere ve var olmayan yeni olasılıklara kapı açar.

Beyza Çisem Atak, Eğitmen

Marmara Üniversitesi – Geleneksel Türk Sanatları

 

 

Benim için oyun, stratejidir. Yani, farklı perspektiflerden düşünebilme kabiliyeti ve zihninin sınırlarını genişletmektir.

Burçin Fatma Tunç, Eğitmen

Mimar Sinan GSÜ – İç Mimarlık Doktora Programı (devam ediyor)

İstanbul Teknik Üniversitesi – Mimari Tasarım Yüksek Lisans Programı

Mimar Sinan GSÜ – Mimarlık

Benim için oyun, hayal kurmaktır. Yani, kurduğum hayalleri sahneye koymaktır.

Büşra Hamzaoğlu, Eğitmen

İstanbul Bilgi Üniversitesi – Mimarlık Tarihi, Teorisi ve Eleştirisi Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

İstanbul Bilgi Üniversitesi – İç Mimarlık

Benim için oyun, evrenseldir. Yani, hayatı anlamlandırma yöntemidir.

Can Dündar, Eğitmen

Maltepe Üniversitesi – İç Mimarlık

 

 

 

Benim için oyun, stres azaltıcıdır. Yani, insanlar arasındaki bağları güçlendirir.

Deniz Öcal, Eğitmen

Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim – Tarım Teknolojileri (devam ediyor)

Mimar Sinan GSÜ – Grafik

 

 

 

Benim için oyun, eğlencedir. Yani, eğlenerek öğrenmek ve gelişmektir.

Ece Şengül, Eğitmen

Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim – Fotoğrafçılık ve Kameramanlık (devam ediyor)

Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim – Kültürel Miras ve Turizm 

İstanbul Teknik Üniversitesi – Peyzaj Mimarlığı

Benim için oyun, sonsuz maceradır. Yani, evrenin ve zihnin rengarenk köşelerini keşfetmeye yardımcı olan bir rehberdir.

Gülnihal Barbarosoğlu, Eğitmen

Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Yüksek Lisans Programı – Mimarlık 

Yeditepe Üniversitesi – Mimarlık

 

 

Benim için oyun, kendini keşfetmektir. Yani, hayal gücünün derinliklerindekini hikaye etmektir.

Gülnihal Dilmaç, Eğitmen

İstanbul Medipol Üniversitesi – İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (ÇAP)

İstanbul Medipol Üniversitesi – Endüstriyel Tasarım

Benim için oyun, deneyimleyerek öğrenmektir. Yani, kendini ifade etmenin en keyifli halidir.

Günizi Demir, Eğitmen

Marmara Üniversitesi – Tekstil ve Moda Tasarımı

 

Benim için oyun, tasarlamaktır. Yani, dünyaya başka pencerelerden bakmaktır.

Hilye Melis Erdoğan, Eğitmen

İstanbul Kültür Üniversitesi – Mimarlık

 

Benim için oyun, çocukluğumdur. Yani, başlangıcı olan ama sonu gelmeyen, sonsuz bir çocukluğu temsil eder.

Lara Divriş, Eğitmen

İstanbul Teknik Üniversitesi – Endüstri Ürünleri Tasarımı Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

İstanbul Bilgi Üniversitesi – Endüstri Ürünleri Tasarımı

Benim için oyun, hayatı deneyimlemektir. Yani, en ufak anımın bile keyifli geçmesini sağlayan bir içgüdüdür.

Merve Özhan, Eğitmen

Aalborg Üniversitesi – Kentsel Tasarım Yüksek Lisans Programı

Bahçeşehir Üniversitesi – Mimarlık

 

Benim için oyun, yapı taşıdır. Yani, zihnin odağında keyfi bulmasıdır.

Rezzan Tüzün, Eğitmen

İstanbul Üniversitesi – Peyzaj Mimarlığı

 

 

Benim için oyun, uçabildiğim alandır. Yani, insanın kanatları olduğunu hissettiren bir güçtür.

Riym Güler, Eğitmen

Yeditepe Üniversitesi – Mimarlık Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

Maltepe Üniversitesi – Mimarlık

 

 

Benim için oyun, hayat öğretisidir. Yani, hayatın her aşamasında vardır ve öğrenmek için araçtır.

Sevgi Özalp, Eğitmen

İstanbul Teknik Üniversitesi – Endüstri Ürünleri Tasarımı Yüksek Lisans Programı (devam ediyor)

İstanbul Üniversitesi – Çocuk Gelişimi (devam ediyor)

İstanbul Teknik Üniversitesi – Endüstri Ürünleri Tasarımı

Benim için oyun, sınırsızlıktır. Yani, her şeyi en baştan tasarlamanın en sınırsız yoludur.

Tuba Dülger, Eğitmen

İstanbul Kültür Üniversitesi – Mimarlık

 

 

 
 

Benim için oyun, kolaylaştırıcıdır. Yani, hayatı sevme, öğrenme ve kolaylaştırma aracıdır.